دسته‌بندی‌ها

به فروشگاه جیجیکالا خوش آمدید

  • جوراب ساق بلند و سه ربع

    جوراب ساق بلند و سه ربع (41)

    جوراب ساق بلند و سه ربع نقش پا و پاپوش و انواع جوراب را در سلامت باید جدی گرفت. با وجود انواع جوراب های ساق بلند و ساق کوتاه و جوراب های مختلف و با انواع جنس های متفاوت بهتر است قبل از خرید هر مدل جوراب دقت کنید که پای خود را که قلب دوم شماست دچار آسیب نکنید. امروزه تکنولوژی و طراحی در کنار هم توانسته اند بهترین ها را تولید کرده و همچنین با خلاقیت، زیبایی چشم نوازی را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان آورند.
  • جوراب شلواری زنانه

    جوراب شلواری زنانه (56)

  • جوراب پیلاتس و انگشتی

    جوراب پیلاتس و انگشتی (11)

    جوراب انگشتی نقش پا و پاپوش و انواع جوراب را در سلامت باید جدی گرفت. با وجود انواع جوراب های ساق بلند و ساق کوتاه و جوراب های مختلف و با انواع جنس های متفاوت بهتر است قبل از خرید هر مدل جوراب دقت کنید که پای خود را که قلب دوم شماست دچار آسیب نکنید. امروزه تکنولوژی و طراحی در کنار هم توانسته اند بهترین ها را تولید کرده و همچنین با خلاقیت، زیبایی چشم نوازی را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان آورند.
  • ساپورت و ساق شلواری بچگانه

    ساپورت و ساق شلواری بچگانه (11)

  • کمربند

    کمربند (17)

    امروزه یکی از مشکلات رایج خانم ها در انتخاب لباس سختی پیدا کردن کمربند زنانه مناسب با رنگ های شاد برای لباس مورد نظرشان میباشد. کمتر جایی میتوان کمربند های زنانه چرم و یا ورنی با رنگ های متنوع و طرح های امروزی را به صورت یکجا پیدا کرد. کمربند زنانه مورد نظرتان را خواه کمربند چرم باشد و یا کمربند ورنی و یا کمربند های فانتزی دخترانه، کمربند مجلسی باشد یا کمربندی برای استفاده روزمره، همه و همه را میتوانید در بین انواع کمربند های ما با قیمت مناسب پیدا کنید.
  • مبل کودک

    مبل کودک (11)

    مبل کودک ، مبل عروسکی کنجکاوی کودک یکی از مواردی است که همگی از آن اطلاع داریم. کودک به سبب همین کنجکاوی است که می‌آموزد و پرورش می‌یابد. او با حیوانات رابطه مسالمت‌آمیزتری نسبت به بزرگسالان دارد و از این رو همواره می‌کوشد تا آن‌ها را بشناسد و یا لمس کند. اما گاهی این امر به دلایل مختلف اعم از خطرناک بودن بعضی حیوانات غیرممکن می‌باشد. در این راستا، مبل‌های عروسکی و مبل های کودک در قالب حیوانات این کمک را در جهت شناساندن حیوانات به کودک شما می‌کند. این مدل از مبل‌های عروسکی کودک در انواع و اشکال مختلف وجود دارند که بسیار نرم هستند و کودک شما را اندکی به آرامش دعوت می‌کنند.
  • شورت بچه گانه

    شورت بچه گانه (78)

  • شورت زنانه

    شورت زنانه (61)

    شورت زنانه
”]